woensdag 31 oktober 2012

Eerste blog en wereldrecords!

Heey!
Ik ben Jet een meisje van 12 dat van schrijven houd en daarom heeft besloten een blog te beginnen. Ik was vandaag aan het denken en ik kwam op het onderwerp records. Want.. hoe krijg je nou een record? En wat voor records zijn er nou allemaal?
Ik was dus aan het zoeken op Guinness World Records en ik kreeg een site met allemaal records. Eentje viel me op. Werelds jongste drummer. Ik kreeg mijn twijfels of dit wel een echt record was en dat was het! Maar hoe kunnen ze er nou achter komen of hij wel echt de allerjongste drummer ter wereld was. Ik bedoel maar... misschien blijkt er een jongetje bij mij om de hoek te wonen dat jonger is en ook drumt!
Daarna kwam ik op een andere site en ik kreeg een filmpje: raarste records. Op nummero tien stond smiling. Ik kan me niet voorstellen dat die man geen pijn aan zijn kaken had! (zal hij waarschijnlijk wel hebben gehad maar je weet het niet zeker) De langste nagels zijn wel 8,65 meter! Maar ik vond het er wel net uitzien alsof er allemaal stokjes uit hun vingers kwamen. En het record meeste smurfen bij elkaar zijn wel 2510 mensen!
Waarom zouden mensen eigenlijk allemaal records willen vestigen. Ik denk dat bijna iedereen het doet voor de fame. Ze hopen dat mensen ze stoer vinden als ze een record op hun naam hebben staan. Ja, ik zou het ook wel cool vinden als mijn beste vriendin een wereldrecord heeft. Of ikzelf natuurlijk!
Je kan helaas niet zomaar een record krijgen. Er moet eerst worden gekeken of het wel echt een record kan worden en dan moet een meneer of mevrouw komen gaan kijken naar je record. Ik denk niet dat ik ooit een record kan gaan maken. Maar er over blijven dromen is altijd leuk!

Langste nagels.

Greetz Jet!

Ps: Ik zag later nog een foto van de harigste man ter wereld... Hij bestaat 96% uit haar, hij heeft namelijk een haarziekte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten